dijous, 11 de juny del 2020

Reflexions




Aquestes setmanes treballant telemàticament degut al confinament per la situació excepcional que hem viscut durant la pandèmia de Covid-19 han generat moments i històries per omplir tot un llibre, i no una simple entrada a un Blog.

 Avui, però, vull compartir una de les vessants que ha tingut per mi, més positives i que ha estat més  gratificant... 
Durant aquest trimestre, i encara que hagi estat de manera virtual, he estretat el contacte amb alumnes i famílies fins a tal punt que, en certa manera, ens hem arribat a conèixer, en pocs mesos, més del que ho havíem pogut fer en anys.

Una d'elles m'escrivia fa pocs dies dient-me que li havien passat un vídeo i que havien pensat en mi...

Vaig sentir que aquesta és la sensació que tinc jo sempre, la d'estar en constant recerca de tot el que encendrà la flama que inspiri i motivi els meus alumnes a construir els seus aprenentatges...

I és que cada persona tenim un ritme diferent, i no aprenem d'una única forma, així que hem de vetllar per oferir-los totes les possibilitats.



No vaig poder evitar emocionar-me, i avui soc jo la que ho vull compartir amb vosaltres.

Es tracta d'un material anomenat "Line Rider" que ve a ser una forma de "Musicograma" per seguir, de manera visual, el recorregut d'una música, en aquest cas de la 5a Simfonia de Beethoven, (tot i que a Internet en podeu trobar unes quantes més), o fins i tot, si us animeu poderu provar de fer-ne un

Line rider

Cliqueu per veure'l



En la mateixa línia d'oferir materials divertits i visuals, tenim també l'opció que us apuntava a l'entrada anterior: https://musiclab.chromeexperiments.com/Experiments

Chrome Music Lab és un lloc web que fa que l’aprenentatge de la música sigui més accessible mitjançant experiments divertits i pràctics. 
 En el següent enllaç:
Trobareu l'experiment  on, si cliqueu la fletxeta de la dreta, la tercera peça correspon amb la mateixa música de Bethovem que "vèiem" a dalt.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada